Joukkueen tunnus

Seikkailija osaa luoda tunnuksen heraldisia sääntöjä käyttäen.

Seikkailija suunnittelee ja valmistaa yhdessä vartionsa  kanssa tunnuksen (viirin, merkin, leiman, paidan, päiväkirjankansien) heraldisia sääntöjä käyttäen.

Taitoalueet

Kädentaidot, Luovuus, Partiokulttuuri, Ryhmähenki,

Johtamistaito

Itsensä johtamisen taidot, Organisointitaidot, Visiointitaidot, Vuorovaikutustaidot,

Johtajan tehtävät

Sammon ja vartionjohtajan tehtävänä on kannustaa suunnittelussa, huolehtia siitä, että jokainen saa mielipiteensä kuuluville sekä auttaa toteutusvälineiden hankkimisessa.

Kasvatustavoitteet

Yhteisöön kuuluminen,

Pakollinen

0

Ryhmäkoko

Pentueessa tai vartiossa,

Paikka

Kämpällä, Kololla,

Kesto

A pitkäkestoinen,

Aktiviteetin yläkäsite